9.8.12

Responsive webdesign

Misschien heb je het al gezien, op mijn website www.keperontwerp.nl vind je een tijdelijke pagina met een verwijzing naar deze blog. Mijn site wil ik herzien en opzetten in responsive webdesign. Dit is een webontwerp dat zich vloeiend aanpast aan de schermgrootte van het apparaat waarop de site wordt bekeken. Zowel op een desktopbeeldscherm, als op een smartphone of tablet, op ieder apparaat ziet je website er mooi uit. Ik bekijk regelmatig sites op mijn smartphone en het is erg prettig als een webontwerp dan goed en duidelijk overkomt.
Ik stuitte op een blog met 15 voorbeelden van Nederlands responsive webdesign en hieronder laat ik er alvast een aantal zien. Via deze link kom je bij de andere voorbeelden.

About design

Centraal Museum

Orestis

Studio Stomp

Geen opmerkingen: